Klachten & suggesties
Je hebt een klacht?
Je bent ontevreden van onze service? Klantentevredenheid is nochtans onze hoogste prioriteit. Spreek er dan eerst over met je vaste accountmanager of contactpersoon bij MySavings. Hij of zij helpt je graag verder.
Je kunt ook rechtstreeks contact opnemen met onze klachtendienst. Wij ontvangen uw klacht liefst schriftelijk.
Contacteer ons via e-mail: info@mysavings.be of via post: MySavings bvba, Klachtendienst, Stationsstraat 92; 1930 Zaventem. Telefonisch kan alle werkdagen op het nummer 023181551.
Vermeld steeds jouw naam en polis- of dossiernummer in de onderwerpregel en voeg er “Klacht” aan toe. Geef aan in welke hoedanigheid u de klacht indient: als verzekeringnemer, of verzekerde, of begunstigde van een contract. Als u niet optreedt in deze hoedanigheid, stuur ons dan ook een mandaat dat ondertekend is door een verzekerde van die polis. Overeenkomstig de wetgeving rond privacy mogen wij geen contractinformatie geven aan personen die niet contractueel met ons zijn verbonden.
Formuleer daarna zo bondig mogelijk uw klacht:
- Wat is het probleem?
- Hoe is het probleem ontstaan?
- Welke oplossing wenst u van ons?
- Voeg zo nodig bijlagen toe.
Binnen drie werkdagen bevestigen wij u dat uw klacht in behandeling werd genomen. Wij streven ernaar om u binnen twee weken te antwoorden. Anders krijgt u ons definitief antwoord binnen een maand.
Een klacht indienen en het beheer ervan door MySavings is steeds volledig gratis.
Wij garanderen ook dat de gegevens die u aan de klachtendienst bezorgt uitsluitend voor de behandeling van uw klacht worden gebruikt. Onder geen enkel beding worden die gegevens gebruikt voor commerciële doeleinden. De wetgeving rond de privacybescherming voorziet dat u die gegevens kunt raadplegen, en die zo nodig kunt laten verbeteren of schrappen via info@mysavings.be.
U gaat niet akkoord met de conclusie van de klachtendienst? Neem dan schriftelijk contact op met Ombudsman verzekeringen, info@ombudsman.as, de Meeûssquare 35 te 1000 Brussel of via telefoon 025475871. Alle verdere info: https://www.ombudsman-insurance.be/nl/.
U kunt ook rechtstreeks naar een Belgische rechter gaan. Maar leg uw klacht altijd eerst voor aan ons.
De Ombudsman of uw advocaat zal u voorafgaand vragen wat het standpunt is van de verzekeraar en uw makelaar. Hebt u uw klacht nog niet bij ons ingediend? Contacteer ons dan eerst.